26 Kasım 2012 Pazartesi


Tyon Meat Bug Anlatım.

Konuyu açmamda ki amaç izlenimlerime göre anlatımların yapılmasına rağmen yapamayan arkadaşlar var
ve bende bu arkadaşlara biraz da olsa yardım etmek istedim.
Tabi ki bunu yazmama karşı çıkan arkadaşlar olacaktır. Onların affına sığınıyorum.
İlk önce Lüfer/Emc townda potçunun karşısında ki görevciye gidiyoruz ve oradan chat görevini alıyoruz.
Yoksa bellua geçip cardinal görevcisinde giderek görevi alıyoruz.(En alttaki) Bizden 5 adet aged wine istiyor.
Bizde aged wineleri veriyoruz ve yeni bir görev açılıyor. 5 adet meat of blood don istiyor ve bize shell kolluk veriyor.
Bu görevi yaptıktan sonra festival adında bir görev veriyor otomatik biz onu give up yapıyoruz.
Ardından da bugumuz başlıyor yani ;
Lüfer/Emc bankanın yanında ki görevciye giderek barbeque görevini yapıyoruz.
Ardından festival diye bir görev var ona tıklayarak NO seçeneğini seçtikten sonra bir bakıyoruz barbeque görevi tekrar açılmış.
Bu olay böyle uzayıp gidiyor…
Kırmızı ile işaretlediğim yerileri sürekli tekrarlayacaksınız…
videolu anlatım aşagıda mevcuttur..

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Gezginler - Full tek Link İndir Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates