16 Kasım 2012 Cuma

Ben Bu Hileyi Ünlü Hack Yapımcılarından Olan Unfair Gamers ' İn Forumundan Aldım ve çok güzel bir hiledir içinde her türlü özellik olduğundan artık her özellik için ayrı program kullanmanıza gerek kalmayacaktır.Ben kendim kullanmakta olduğum bu hileyi sizinlede paylaşmaya karar verdim daha fazla uzatmadan özellikler ve anlatıma geçiyorum.

Hile Özellikleri
- Hızlı Koşma
- Hızlı Vurma
- Combo

- Otomatik Toplama
- Mob Lock (2 Çeşit)
- Başkasına Düşen İtemi Alma
- Balık Botu
- Işınlanma
- Full Otomatik



Kurulumu Nasıl Yapılır?
İndirdiğimiz dosyayı masaüstüne çıkartıyoruz ve çalıştırıyoruz ardından oyuna giriyoruz ve resimdeki özelliklere göre ayarlıyoruz...









Oyun İçi Video

http://www.youtube.com/watch?feature...&v=mV6ZENAOxXY

Bu Resim Küçültülmüştür.. Gerçek Boyuta Dönmek İçin Tıklayınız.. Orjinal Resmin Uzunlukları 900x568


İndirme Linki

İndirme Linki

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Gezginler - Full tek Link İndir Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates