13 Nisan 2013 Cumartesi


tıkla
En iyi tır simulasyon oyunlarından olan Euro truck simulator 2 için hız limitini kaldırarak Tır’ınızı daha hızlı sürebilir, daha keskin fren yapabilir ve daha hızlı kalkışlar yapabilirsiniz, Ayrıca daha’da gerçekçi görünüm istiyorsanız aşağıdaki linklerden modları indirmeniz yeterli.

VİDEO

Nasıl Kurulur
dosyaları indirdikten sonra. Çıkarın ve belgelerden
“Documents\Euro Truck Simulator 2\mod” Klasörüne atın.
arkadaşlar size nasıl yapıldığını adım adım anlatıyorum
1. hız limiti kaldırma ve gerçekçi görünüm yamalarını indiriyoruz
2. indirilen yamaları mod klasörü içerisine atıyoruz. ( mod klasörü belgelerimdeki euro track sımulatör 2 dosyasının içinde var ben bilgisayarım program fıles klasöründen baktım orda görünmüyor.)
3. mod klasörü içerisinde dosyaların üzerine sağ tıplayıp buraya çıkart diyoruz ( dosyaları çıkart diye birşey daha var o değil buraya çıkart olana tıklayın)
4. sonra oyunu açıp zevkini çıkartıyoruz.
ben yaparken oyun açıktı bunları yaptıktan sonra kapattım tekrar açtım oldu.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Gezginler - Full tek Link İndir Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates